Vznikl s cílem poskytnout možnost poskytovatelům lůžkové zdravotní péče jednotně a systematicky sledovat zkušenosti pacientů s hospitalizační péčí a jejich spokojenost s poskytovanými službami ve zdravotnickém zařízení, které jsou velmi cenným indikátorem a měřítkem kvality zdravotní péče. Na základě získaných informací se mohou poskytovatelé zdravotních služeb průběžně hodnotit. V případě potřeby tak mohou identifikovat slabá místa a následně zlepšovat některé procesy či naopak ocenit ty procesy či pracovníky, kteří svou práci vykonávají kvalitně a příkladně.
Aktuálně je projekt funkční v rozsahu sledování spokojenosti pacientů se zdravotními službami poskytovanými v rámci hospitalizace, tzn. že je hodnocena lůžkové péče. V druhé polovině roku 2023 bude pilotováno rozšíření tohoto projektu o možnost poskytnutí zpětné vazby též pacienty, kterým byla v rámci lůžkových zdravotnických zařízeních poskytnuta zdravotní péče ambulantní.